maandag, oktober 19, 2009

Red lips

Photobucket
Angelina Jolie

Photobucket
Megan Fox

Photobucket
Lindsay Lohan

Photobucket
Shakira


Ookal zijn 'zwarte lippen' nu in de mode, ik vind de red lips toch nog steeds mooier. Het is zowel vrouwelijk en ook wel teken van lef hebben want veel vrouwen durven niet buiten te gaan met zo opvallende rode lippen. Zelf wil ik ook heel graag rode lippen proberen! Ik heb al enkele opvallende kleurtjes en binnenkort ga ik mij een rode lippenstift aanschaffen.
Maar als je gaat voor een extreme kleur op je lippen moet je ook zorgen dat die mooi is aangebracht en dat je oogmake-up niet té extreem is.



2 opmerkingen:

  1. Woowww pas bij de foto van Shakira dacht ik WOW dat is roodhaha! Daar valt het echt heel erg op, maar het is idd wel mooi; mits je het goed opbrengt,.. die foto van lindsay vind ik niet zo geslaagd misschien komt het doordat ze er slecht uitziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Tamarah : Inderdaad het goed aanbrengen is wel belangrijk. Daarom dat ik misschien denk dat een rood lippenpotlood handiger en fijner zou zijn dan een rode lippenstift?
    Lindsay ziet er inderdaad maar mottig uit, maar het was gewoon om de verschillende kleuren rood te illusteren :D Ik ben erg benieuwd om het zelf eens uit te proberen! Dan laat ik het zeker eens zien en kan je oordelen ^^ xx

    BeantwoordenVerwijderen