woensdag, oktober 21, 2009

Natures zoutscrub



Ik gebruikte vroeger een lichaamsscrub van Bodysol (te koop bij de apotheker) maar die was op dus tijd voor een nieuwe! Ik heb voordien ook al enkele scrubs gebruikt maar telkens had ik niet zo'n 'wauw, deze is goed' gevoel.
Vandaag ging ik met m'n mama naar het shoppingscentrum en daar zag ik in de Kruidvat een zoutscrub staan van Kruidvat zelf. Het was maar €2! Kon ik toch niet met sukkelen :D
Dit staat op de achterkant vh product :
"Kruidvat Natures zoutscrub Grapefruit verzorgt uw lichaam met puur zeezout verwijdert de dode huidcellen en laat de huid weer stralend en verzorgd aanvoelen. Vitamine E en de vochtregulerende bestandsdelen geven uw huid een extra oppepper."
Eenmaal thuisgekomen heb ik hem keurig uitgetest en ik moet zeggen : I like it. Mijn huid voelt aan zoals het hoort na een scrubbeurt, zacht. Het is ook niet moeilijk om aan te brengen, je neem gewoon wat uit het potje en wrijft in rondjes over je lichaam. Minpuntje is misschien wel de geur, het is pompelmoes en dat is niet bepaald zo'n lekkere geur vind ik. Maar wat ik dan wél leuk vind is ook de kleur van het product, beetje rood-roze achtig.
Dus voor mij geslaagd, zeker voor de prijs amai ... ga dit zeker opgebruiken en waarschijnlijk wel opnieuw kopen.

2 opmerkingen:

  1. Die heb ik ook eens gehad, vond hem wel fijn (alleen een beetje pijnlijk na het scheren) komt zeker door het zout.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Dandelion : Oei das wel minder :s Daar heb ik deze keer geen last van gehad ...

    BeantwoordenVerwijderen