maandag, oktober 19, 2009

New shoes - Sacha



Alweer een post over schoenen! Haha, I'm sorry. Erg toevallig...


Dit weekend ben ik met mn vriend naar Gent gegaan in de namiddag, we zouden eventjes wat shoppen en erna frietjes gaan eten mmm! Was heel leuk trouwens. Ik zocht al eventjes winterschoenen, en ben redelijk kieskeurig als het over schoenen gaat. Het moet echt liefde op het eerste zicht zijn :D En in Sacha vind ik altijd mijn zin, ik zou onmiddellijk 10 paar schoenen kunnen meenemen die ik mooi vind! Vaak zijn de schoenen daar ook echt high heels, I ♥! Maar oke, tijdens de winter moet ik natuurlijk niet met hoge schoenen afkomen (anders glij ik toch maar uit!) Dus ik heb hoge laarzen gekocht, in het zwart. Ze stonden ook nog eens in afslag, mooi meegenomen: van €63 naar €53 :)




2 opmerkingen:

  1. Wauw! echt super mooi. Lijkt me ook een comfortabele hakhoogte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Samantha :D Ja inderdaad! Heel comfortabele schoenen, had ze vandaag voor de eerste keer aan en het voelde alsof ik ze al langer had! xx

    BeantwoordenVerwijderen