woensdag, oktober 14, 2009

One year


Niet te geloven, tijd vliegt voorbij. Ik kan het me nog perfect herinneren, ik was vorig jaar 13 oktober één jaar samen met mijn vriend (inmiddels ex-vriend) en de dag erna zat ik thuis van school en kreeg ik zo'n drang om een blog te beginnen! Heb ik het gewoon gedaan, eerst op bloggen.be en enkele maanden geleden ben ik naar deze site gekomen. De leukste berichten van mijn vorige blog heb ik overgeplaatst en al de rest was nieuw.


Wel moet ik zeggen dat mijn blog onderhouden een beetje is zoals school. Sommige weken doe ik veel voor school en andere weken, rien. Net zoals mijn blog, soms heb ik zo'n zin om vanalles te posten en te vertellen en andere dagen/weken heb ik helemaal geen zin of inspiratie. Maar ik blijf ermee doorgaan ;)

3 opmerkingen: