donderdag, oktober 15, 2009

Shoes for the winter

Iedere vrouw heeft zo zijn 'obsessie' op gebied van mode, sommige handtassen en andere juwelen. Anderen dan schoenen, just like me. Ik vind schoenen best wel belangrijk en ik kan echt gelukkig worden van een nieuw paar schoenen.
Nu is het herfst/winter en het lijkt wel alsof alle elegantie dan verdwijnt in een schoen. Ik HAAT winterschoenen! Zo lomp en plat pff. Ik wil nog steeds hoge hakken blijven dragen, maar da's niet zo handig in de winter. Vandaag heb ik op Asos.com mijn top 6 favo schoenen geselecteerd voor deze winter.


Photobucket
Simpel maar wel leuk met dat 'gouden' stukje en flosje achteraan.
Photobucket
Leuke hak, leuk strikje, leuke kleur, leuke verhoging vanvoor (plateau zeker??), gewoon leuke schoen!!
Photobucket
Dit jaar zeker een trend : hoge laarzen die tot aan je knie komen. Deze vind ik alvast erg mooi. Ik zag onlangs een foto van Kim Kardashian met zulke schoenen, en dat zag er wel stylish uit.
Photobucket
The famous Uggs. Ik moet natuurlijk ook wel platte warme schoenen hebben, vandaar deze.
Photobucket
Ik zag deze in een winkel en MMMMMM!! Zou deze echt heel erg graag hebben...
Photobucket
Ook erg lovely, geen hoge schoen en wel leuk met die pareltjes erop en de fransjes.



Zoals jullie zien, heel veel zwart! Op de site van Asos ook. Maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n probleem, ik zie wel graag zwart. Wel jammer dat er zoveel lelijke schoenen zijn tijdens de winter en ik mijn pumps moet bewaren tot het terug beter weer is ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten