dinsdag, oktober 13, 2009

Warme voeten door Hansaplast


Ik had het al ergens gelezen, een creme zou ervoor zorgen dat je warme voeten krijgt. Onzin dacht ik onmiddellijk. Vandaag kreeg ik een foldertje in de bus van Nivea met reclame over hun nieuwe haarproduct Volume Sensation, zo heb ik er ondertussen al drie van gekregen trouwens...zucht. Kan ik niets met doen want ik heb al genoeg volume in mijn haar, dus weer zo'n foldertje voor de vuilbak jammer genoeg. Maar er zat ook een monster bij van die voetencreme die je voeten dus warmer zou maken.
Hmm ik was benieuwd! Want vanaf dat het nog maar iéts kouder wordt buiten voelen mijn voeten al direct aan als ijsblokken. Vervelend voor mezelf en voor diegene die bij me slaapt :D


Ik heb de creme dus van de eerste keer uitgetest en mijn eerste indruk is wel dat hij lekker ruikt. Smeert gemakkelijk open en je voeten worden er lekker zacht van. Daarvoor is hij al geslaagd. Maar of mijn voeten warm zijn? Ik vind van niet, ze voelen gewoon lekker zacht aan en werden eventjes wat warmer door ze in te wrijven ... dus ik denk inderdaad dat het niet echt werkt, tenzij er iemand wel een positieve ervaring mee heeft?
Toch zou ik het misschien nog kopen, maar dan gewoon omdat mijn voetencreme toch bijna op is en deze van Hansaplast wel lekker ruikt.

3 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind het ook lekker ruiken en het is aangenaam smeerbaar. Maar ik heb niet het idee dat m'n voeten er warmer van worden. Het blijven ijsklompjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Anoniem : Jep inderdaad! Dat vind ik ook :D Nuja, ik geloof ook niet echt dat een creme ervoor kan zorgen dat je voeten écht warmer zouden worden? Maar als voetencreme vind ik hem wel dik in orde! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had grote verwachtingen maar helaas ook mijn voeten bleven koud en heb maar weer sokken aangetrokken, wel een beetje zonde van het geld!

    BeantwoordenVerwijderen