maandag, oktober 12, 2009

Beautylab Disney Couture Winaktie


Velen kennen The Secret Garden en Beautylab waarschijnlijk wel. Zo niet, zeker eens gaan kijken! Nu had Serena van Beautylab een leuke winaktie enkele dagen terug en schreef ik snel een stukje over mijn favoriete Disneyfilm : The Lion King. Je kon enorm schattige studs winnen van Tinkerbell.
De dag dat de winnaar bekend gemaakt werd (vandaag eigenlijk :D) keek ik eens snel rond een uur of 1 in de middag terwijl ik in de les van dactylografie zat op school.
En wauwwww ik had gewonnen! Echt leuk. Liep er heel de dag blij door. Ik had het echt niet verwacht want ik vond de andere verhaaltjes ook heel leuk. Dit was mijn stukje :


"Mijn favoriete disneyfilm is zonder twijfel 'De Leeuwenkoning'. Eerst en vooral omwille van de leeuwen, hou ervan! Ze lijken allemaal zo knuffelig ... behalve dan Scar. Die zou ik niet in m'n bed willen als knuffel, no thanks. Hét zieligste moment in heel de film is nog steeds de scene waarop Scar koning Musfasa - zijn eigen broer dan nog - vermoordt, dit voor de ogen van Musafa's zoontje Simba. Later laat Scar Simba geloven dat dit allemaal de schuld is van Simba zelf en dat hij moet verdwijnen. Zelfs nu, meer dan 10 jaar later en tientallen keren bekeken vind ik dit nog steeds verschrikkelijk droevig en doet me altijd denken aan mijn eigen vader op de een of andere manier, gewoon door het feit dat Simba zo'n voorbeeld nam aan zijn papa Musfasa. Mijn vader is ook een voorbeeld voor mij omwille van zijn wijze woorden, doorzettingsvermogen en levenslust net zoals Musfasa.

En dan het grappigste moment van heel de film? No doubt, het moment als Timon en Pumbaa de hyena's afleiden zodat Simba & Nala tot bij de andere leeuwinnen kunnen. Hahaha ze schijten allebei bijna in hun broek van de schrik! En vooral de laatste move van Timon is fan-tas-tisch!!!"


Dankjewellllll!! :)

2 opmerkingen: