maandag, oktober 12, 2009

Dr. Hauschka Neem Haarolie


Toen ik eens op een dag na school Essenza binnenstapte (wat ik vaak doe, ik hou van die winkel!) om een flesje kokosnoot olie te zoeken heb ik echt een wonderproduct leren kennen! Alhans voor mij ... mijn haar is droog, snel breekbaar, dik en dof. En het lijkt wel alsof niets helpt en het maar 1 cm groeit in de drie maand! Nu ja, ik bleef maar zoeken en vond de kokosnoot olie nérgens, dus heb ik het gewoon gevraagd aan iemand die er werkte. Zij vertelde me dat ze geen kokosnoot olie hadden maar wel de producten van Inecto. Daar was ik niet echt naar op zoek, dus legde ik haar uit wat mijn 'probleem' was, zij wist er niet zo'n raad mee maar ondertussen had een andere vrouw die er ook werkt zitten meeluisteren (sloeber :D). Ze kwam naar mij en vertelde mij over een meisje die ook in de Essenza werkte en heel mooi lang en gezond haar heeft ondanks dat ze ook mijn haartype heeft. Ze was erg tevreden over de producten van Dr. Hauschka, voornamelijk de Neem Haarolie. Dus, dat wou ik eens proberen!

Wat zegt Dr. Hauschka?

"De Dr.Hauschka Neem Haarolie is het ideale middel tegen droog, breekbaar of dof haar. Door de kostbare plantaardige oliën, samen met de weldadige kracht van neembladeren en kamillebloesem, geeft Neem Haarolie het droge, breekbare en glansloze haar nieuwe vitaliteit en soepelheid.
Kostbare etherische rozemarijnolie en verzorgende tarwekiemolie ondersteunen de doorbloeding van de hoofdhuid. De haren kunnen zo weer gezond en krachtig gaan groeien. Daarnaast beschermt Dr.Hauschka Neem Haarolie op natuurlijke wijze tegen invloeden van buitenaf.


Neem Haarolie is de intensieve verzorging voor

gepermanent haar
geverfd haar
door hairstyling belast haar
gespleten haarpunten door zon, wind en zout water

Neem Haarolie moet voor het wassen van het haar gebruikt worden.

Gebruiksaanwijzing:
Het haar en de hoofdhuid vochtig maken en met de vingertoppen de Neem Haarolie in de hoofdhuid masseren. Bij breekbaar haar de olie ook goed inwrijven op de (gespleten) haarpunten. Onder een handdoek 20 minuten laten inwerken en met shampoo uitwassen."



Wel, I love it! Mijn haar is zooooo zacht na het wassen, oogt veel mooier en staat ook sindsdien veel gezonder. Ik kan er gewoon niets negatief over zeggen. Het wast zelfs makkelijker uit dan gewoon olijfolie. Het flesje was trouwens €17 ongeveer, maar er zit zeker en vast genoeg in voor zes maanden!

2 opmerkingen:

  1. Groeit je haar nu ook sneller door die olie en pluist je haar daarna niet?. Ik heb zelf ook wel beetje dof, breekbaar en pluizig haar..ook groeit me haar niet zo snel voor mijn gevoel..ik heb zelf een slag in mijn haar.. denk je dat die olie ook voor mij werkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben hier op dezelfde manier tegenaan gelopen ook op zoek naar kokosolie..gebruik de Neem olie van Dr. Hauschka ondertussen al 1 jaar ,1x per week laat k het een hele nacht op en was het s morgens uit , heb blond haar met highligts en natuurlijke krul dat hier lekker glanzend en strak van wordt ...en de pluis is weg !...gebruik ook de Neem shampoo van Ojas waar mn haar wel moeilijk van ontwart doordat het stug aanvoelt , maar denk wel dat deze gezond is voor je hoofdhuid !
    heb minder goede ervaringen met andere creme-achtige antipluis producten, wordt mn haar slap en onhandelbaar van....

    BeantwoordenVerwijderen