woensdag, oktober 28, 2009

Meet my new babies and other Z-shoes.

My addiction = shoes. Blijkt dat je hart zelfs héél wat sneller begint te slaan als je een mooi paar schoenen ziet. I agree ... Vandaag heb ik nieuwe schoenen gekocht, oké ik had mezelf aangemoedigd géén high heels te kopen want daar kan ik toch niet op lopen deze winter door het sneeuw en het ijs dat er wellicht zal aankomen binnen enkele weken ... Maar ik kom ze gewoon niet weerstaan. Ze kwam van €100 naar €40, come on :D Jullie zouden toch hetzelfde doen?

Mmm ...
Mijn twee andere paar schoenen die ik kocht in de Zara voor een goedkoop prijsje!
Deze heb ik ook gekocht in de Zara enkele maanden geleden, tijdens de zomersolden je pense. Ook deze kwamen van €100 naar €30 maar! Ze waren een heel klein beetje kapot maar niemand ziet dat. Dan nog, hoe snel zijn schoenen wel niet kapot... En nog een klein detail hihi: het was het laatste 'paar'. Eigenlijk paar kan je het niet noemen want de ene schoen is maatje 39 & de andere maatje 38. Tja ik moést en wou (!) ze hebben.
Deze peep-toe shoes heb ik gekocht in de wintersolden van 2009 ergens. Ook deze weer een klein beetje kapot maar aan de binnenkant. Ze kwamen van €70 naar nog maar €15, weer een koopje dus. In tegenstelling tot de andere zijn deze eigenlijk ietswat te groot maar ik draag ze dan ook niet vaak. Al zeker niet op school want ik vertrouw ze voor geen haar haha! Enkel als ik weet dat ik ze niet té lang moet aandoen zoals eens iets gaan drinken of cinema :)

3 opmerkingen:

  1. Prachtige heels! En veel afgeprijst ook zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja idd! We all love sale! Alleen ik kan nooit leuke pumps vinden.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige schoenen zeg! Heel erg gaaf hoor, inderdaad als je korting erbij krijgt dan worden de schoenen ook heel erg leuk om te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen