dinsdag, september 15, 2009

Tip : Nail Hardener

Photobucket

Ik heb zelf nogal broze nagels die snel afbreken, wat ik ZO vervelend vind! Lange verzorgde nagels zijn vrouwelijk en ogen eleganter. Vroeger had mijn moeder acryl-nagels en soms ging ik mee met haar naar de manicure, en ik herinnerde me dat ze werkte met Pronails Nail Care. Mijn moeder was altijd érg tevreden van de producten en ik gebruikte het ook af en toe als ik jonger was. Nu jaren later, zag ik het staan in de Inno voor ongeveer €13 en dacht ''ah let's try''! En jep nog steeds dezelfde goede kwaliteit...sinds ik Pronails Activ Hardener heb gekocht zijn mijn nagels terug wat langer omdat ze héél hard worden van het producten en zo niet afbreken, ook gaan de scheurtjes weg uit je nagels. Samen in combinatie met een glazen vijl en mijn product van Pronails ben ik er zeker van dat ik vanaf nu wél lange nagels zal kunnen krijgen.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten